BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

musicaa

.ESTANGOIZEY.

.ESTANGOIZEY.
.

Tuesday, January 15, 2013

Kerana Cinta Kita Jadi Bodoh

Kenapa kita sanggup kelihatan tersangat bodoh dalam bercinta? Kenapa kita sanggup diperbodohkan bila kita mencintai seseorang? Kenapa kita bodohkan diri kita dengan menunggu orang yang kita cinta? Kenapa kita tak sedar yang semua pandang kita dengan pandangan sinis kerana kita bodoh mengharap pada benda yang tak pasti?

Emosi sangat raa rasa sekarang ni. Taktau apa yang ada dalam kepala raa sekarang. I feel extremely down lately. Lagi-lagi bila ia membabitkan seseorang yang raa sayang and cinta. Raa tak tahu apa yang raa harus buat untuk dapatkan dia balik, because I just need him in my life. Kenapa sukar sangat untuk dia terima raa balik? Besar sangat ke salah Raa kat dia sampai dia buat Raa macam ni? Atau mungkin masa raa dengan dia, dia tak pernah pun sayang raa?! For how many times more should I face all these? I have been facing all these too many times, please, not for this time. 

Kadang-kadang, bila tengok dia happy, raa turut rasa happy. Tapi, bila raa sedar yang senyuman yang terukir bukan disebabkan raa and bukan untuk raa, buat raa rase down sangat-sangat. Mungkin dia tak tahu how much I love him. Dalam hidup ni banyak sangat cabaran dan dugaan kan. Raa selalu kuatkan semangat, kuatkan hati dalam face semua dugaan ni.

Tiap hari raa tak pernah skip stalk twitter dia sebab dulu raa unfollow dia. Bodoh kan? Raa tahu. raa ingat raa nak follow balik, tapi, raa takut yang bila dia tahu raa stalk dia, dia akan block raa. sebab tu raa tak berani nak follow dia. Setiap kali raa nampak dia, walaupun taik selalu, jantung ni macam nak jatuh sebab terlalu rindukan dia and terlalu sayangkan dia. Tak tahu lah apa yang berlaku kat raa sekarang. Tak tahu bilanya raa boleh terima hakikat ni semua.

Kalau ikutkan hati raa, raa takkan pernah give up. Tapi, tak tahu lah berapa lama raa boleh bertahan dengan these ignorance that he gave me. Dah macam budak bodoh je kan, menunggu benda yang kita tahu takkan jadi milik kita, Bak kata pepatah, bagai menunggu bulan jatuh ke riba. Dah confirm2 benda tu takkan terjadi kan. Tapi, tak tahu kenapa raa masih lagi berusaha and tak pernah putus asa. 

Andai dia jodoh Raa, insyaAllah, Allah akan kuatkan hati Raa untuk terus berusaha untuk dia dan cinta raa. Selalu sebut nama dia dalam doa raa. Semoga Allah dengar doa raa. Amin~

I love you, MN.
Sincerely, IN.

0 comments: