BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

musicaa

.ESTANGOIZEY.

.ESTANGOIZEY.
.

Monday, January 7, 2013

Jadual Match Darul Takzim FC




Salam.

Hari ni, kita berbual pasal BOLA lagi. Bola, bola, bola. Bola selalunya sinonim dengan kaum Adam, betul tak? Well, jangan tak tahu, kaum Hawa pun ada yang gila bola tau. Macam Raa ni, takdelah sampai gila bola, tapi, minat lah. And and, kepada sesiapa yang pernah baca entry Raa sebelum ni, mesti tahu Raa sokong apa, maksud Raa yang local punya eh. Dah kata pun membesar di Johor, haruslah sokong Darul Takzim FC and Johor FA.


Sejak dua menjak yang TMJ dah beli star-star macam Safee Sali, Matyo, Safiq Rahim, dll, ramai betul yang dengki dengan Darul Takzim FC and Johor pun kenalah tempiasnya sekali. Ala, tak bestlah dengki dengki ni. Kita kan bersukan sahaja. Chill lah. 


Untuk entry kali ni sebenarnya Raa just nak share dengan korang pasal Jadual Perlawanan Johor FA dengan Darul Takzim FC.



Yang ini Jadual Perlawanan untuk Johor FA.


Yang ni pula, Jadual Perlawanan untuk Darul Takzim FC


Kepada yang ada kat Johor tu, turunlah padang memberi semangat kepada Harimau Selatan kita and gegarkan Stadium Pasir Gudang dan Stadium Larkin. Kalau ada jodoh, kita jumpa lah kat Stadium Larkin 12hb ni.

Hari ni, Darul Takzim bertemu Pahang pada jam 8.45 malam di Stadium Darul Makmur. Tak dapat nak turun padang since Raa ada class and study kat Melaka. Tapi, insyaAllah, Sabtu ni di Stadium Larkin Raa akan turun. InsyaAllah :)


Okaylah, last pesanan, Luaskan kuasamu Johor. Tingkatkan sokongan moga sedikit sebanyak dapat membakar semangat pemain pemain kita. Sokonglah Harimau Selatan! :)

0 comments: